loading...
☺خندیدن حق مسلم ماست☺
M.Nahibi بازدید : 120 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

 

دستامو بردم به سمت اسمون دارم با خدا رازو نیاز میکنم. اشک از چشمام جاری شده مامانم میگه داری با خدا حرف میزنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ دارم با خدا نون بیار کباب ببر بازی میکنم. محکم زد اشکم در اومد

 

www.veryshad.rozblog.com


 تو اتوبوس به راننده میگم این پولو عوض کنید ! میگه پارَس ؟ گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ گوشَش وسط نداره


www.veryshad.rozblog.com

 

 میگم ایشون رتبه یک کنکور شدن یکی برگشته میگه:دقیقایک؟؟؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ یک و شش دهم شده، جزء صحیح گرفتیم شد یک

 

www.veryshad.rozblog.com


 داشتم تو پارکینگ نایلونای روی صندلی ماشینو میکندم اومده میگه ماشین خودته؟ نو خریدی؟پ ن پ لواشکه دارم نایلونشو میکنم دور هم بخوریم! 

 

www.veryshad.rozblog.com

 

صبح پاشدم به زور، دارم لباس میپوشم، بابام میگه کلاس داری؟! میگم پـَـــ نــه پـَـــ نگران لباسم شدم پاشدم ببینم هنوز اندازمه یا نه


www.veryshad.rozblog.com


سر جلسه امتحان دارم با دوستم تقلب می کنم مراقب می پرسه دارین تقلب می کنین میگم پـَـ نـَـ پـَـ داریم در رابطه با چگونگی بسته شدن تنگه هرمز بحث میکنیم 

 

www.veryshad.rozblog.com

 

رفتم آسایشگاه سالمندان مسئول اونجا میگه اومدی عیادت؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ اومدم ۲تا از این پیرمردها رو ببرم بزرگ کنم.

 

www.veryshad.rozblog.com


زنگ زدم پشتیبانی نرم افزارای کینگ میگم یکی از دی وی دی ها نمیخونه! میگه یعنی اطلاعاتش رو نمیخونه؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ یه دهن نمیخونه دلمون باز شه! همه مهمونا منتظرن!! 

 

www.veryshad.rozblog.com

 

با دوستم رفتیم تو یه مغازه ی شلوغ که عسل طبیعی میفروشه؛ نوبت ما که میشه طرف میگه:شمام عسل میخواین!؟ ، پـَـَـــ نــه پـَـَـــ دوتا زنبوریم اومدیم استخدام شیم

 

www.veryshad.rozblog.com

 

رفتیم بلیت کانادا بگیریم زنه میگه سیاحتیه؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ زیارتیه میخوام برم امامزاده ریچارد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک معرف سایت به شماست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 114
  • بازدید کلی : 11,661