loading...
☺خندیدن حق مسلم ماست☺
M.Nahibi بازدید : 145 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)

 

دوستم بهم زنگ زد گفت امشب میخوایم با بچه ها ببرمتون بیرون. گفتم منم بیام؟ گفت پـَـ نـَـ پـَـ زنگ زدم بهت بگم دلت بسوزه

 

www.veryshad.tk


 

کارت ماشینم گم شده رفتم پلیس +10 میگم مدارک چی میخواد؟ میگه بالای سرم روی تابلو نوشته یاداشت کن. دارم یاداشت میکنم خود یارو میگه داری مدارک را یاداشت میکنی؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ من شاعرم، دارم با الهام از تو شعر مینویسم

 

www.veryshad.tk


توی سفره خونه بودیم گارسون میاد میگه چی بیارم؟ رفیقم میگه هلو. گارسون میگه قلیون هلو دیگه؟ پـَـ نـَـ پـَـ 1کیلو هلو بیار دورهمی بزنیم شاد بشیم


www.veryshad.tk


دم گیشه تئاتر شهر رفتم میگم 2تا نمایش باروی بلند بابل. می گه بلیطش رو می خواستین؟ پـَـ نـَـ پـَـ می خواستم ببینم خوب بلدم تلفظ کنم! باروی بلند بابل

 

www.veryshad.tk


داشتم ذرت میخوردم طرف اومده گفته این ذُرته؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ دندون های خودمه 1 ماهی هست مسواک نزدم اینجوری شده، دارم به عموم ملت نشون میدم که درس عبرت بشه براشون

 

www.veryshad.tk


دیشب دوستمو دیدم خبر اون یکی دوستمونو که اسمش رضا بود گرفتم. گفتم از رضا خبر نداری؟ در میاد بهم میگه مگه تو رضارو میشناسی؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ میخواستم یه چیزی بگم جو عوض بشه

 

www.veryshad.tk


دوستم اومده میگه راسته میگن "خدا گر ببندد ز حکمت دری،  ز رحمت گشاید در دیگری"؟ پـَـ نـَـ پـَـ ز خصومت زند قفل محکم تری

 

www.veryshad.tk


فهمیدم داره میپیچونه، میگم برو گمشو. میگه یعنی تموم شد؟ پـَـ نـَـ پـَـمن همیشه دوست دارم از آخر شروع کنم!!

 

 

www.veryshad.tk


من سربازم اومدم مرخصی ساعت 3 شب تو یاهو مسنجر. دوستم میپرسه الان خونه ای

میگم پـَـ نـَـ پـَـپادگانم دارم نگهبانی میدم. جدیدن واسه اینکه سر نگهبانی حوصله سرباز سر نره، یه کامپیوتر با اینترنت بهش میدن


www.veryshad.tk


صبح ساعت 6 آلارم گوشیم بیدارم کرد، مامانم گفت می خوای بری دانشگاه؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـمی­خوام برم رو پشت بوم قوقولی قوقو کنم، مردمو برا نماز بیدار کنم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک معرف سایت به شماست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 11,608