loading...
☺خندیدن حق مسلم ماست☺
M.Nahibi بازدید : 169 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)

 

دم عیدی به بابام میگم واسه مسافرت برو ماشینو سرویس کن. میگه موتورشو؟؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ دهنشو

 

www.veryshad.tk


تو خدمت تو اموزشی بودم یه شب که نکهبان انبار بودم ترک پست کردم رفتم خوابیدم فرمانده اومد بالا سرم زد تو سرم گفت احمق ترک پست میکنی دیگه اره؟!! منم نه گذاشتم نه برداشتم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ نماز شب میخونم.

 

www.veryshad.tk


بابا بزرگم گفت بریم بانک سفارش کارت هدیه بدم. گفتم بابا جان می خوای عیدی بدی؟ گفت: پـَـ نـَـ پـَـ می خوام این کارتا رو به جای کارت تلفن بفروشم

 

www.veryshad.tk


رفتم گمرک به یارو می گم پالس 220 , آپاچی 180 , پولسار و... بعد می پرسه دادش می خوای موتور بخری؟ پـَـ نـَـ پـَـ می خوام تحقیق راجع به موتور های سیکلت بنویسم دنبال منبع بودم

 

www.veryshad.tk


توی ترافیک ولیعصر بودیم چراغ که سبز شد نوبت رفتن ما شد، یهویی یارو بچش از کالسکه پرید بیرون کل خانواده دنبال بچه بعد باباش اومد جلو عوض عذر خواهی میگه: می خواستین رد شین؟ پـَـ نـَـ پـَـ فکر کردیم مسابقه دو ماراتونه، می خواستم تماشاچی باشیم
 

www.veryshad.tk


به دختره شماره دادم میگم اگه خواستی با هم آشنا شیم بهم اس ام اس بده. میگه به همین شماره اس بدم؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ به شماره 200090 اس بده بعدا میرم نتیجه رو از فردوسی پور می پرسم


www.veryshad.tk


دختر خواهرم یه نقاشی کج و کوله کشیده. اومده بهم نشون داده میگه: دایی قشنگه؟ میگم: تو کشیدی؟ میگه پـَـ نـَـ پـَـ دادم شاگردم لئوناردو داوینچی بکشه...یه خودی نشون بده

 

www.veryshad.tk


رفتم در خونه همسایمون. به دخترش میگم مامانت خونست؟ میگه : آره کارش داری؟! پـَـ نـَـ پـَـ اومدم ازش بپرسم ببینم راسته میگن مرغ همسایه غازه؟

 

www.veryshad.tk


رفتم تعویض روغنی روغن ماشینو خالی کرده میگه روغن خوب بریزم؟ پـَـ نـَـ پـَـ خون جیگرتو بریز تا هر وقت استارت زدم به عشقم بسوزی

 

www.veryshad.tk


داداشم داشت تعریف میکرد که یه دفعه تو استخر پاش گرفت و داشت خفه میشد یکدفعه دوستم ازش پرسید چی شد نجاتت دادن؟ داداشم جواب داد پ پـَـ نـَـ پـَـ مردم الان روحم داره اینو تعریف میکنه
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک معرف سایت به شماست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 11,600