loading...
☺خندیدن حق مسلم ماست☺
M.Nahibi بازدید : 123 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

 

داریم لوازم میزاریم توی ماشین که بریم مسافرت همسایمون میگه دارید میرید مسافرت؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ قراره از امشب توی ماشین زندگی کنیم!
 

www.veryshad.rozblog.com

 
رفتم چشم پزشک میگه واسه سرخی چشمتون اومدین؟ پـَـــ نَ پـَــــ سرخیش عادیه وسطش سیاه شده!
 

www.veryshad.rozblog.com


تو این گرما که سگ تب میکنه رفتم سوپر مارکت میگم یه ایستک بدید یارو میگه خنک باشه؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ گرم بده میریزم تو نعلبکی خنک بشه!

www.veryshad.rozblog.com

  
خونمون رو عوض کردیم به بابام میگم کی واسه خونه خط میگیری؟ میگه خط تلفن؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ خط نستعلیق روزی دوبار هم از روش بنویسیم!

www.veryshad.rozblog.com

  
ساعت ۵-۴ صبح زنگ زده..گوشی رو برداشتم به زور دارم جواب میدم..میگه خواب بودی؟؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ داشتم سر گلدسته مسجد محلمون اذان میگفتم صدام گرفته!
  

www.veryshad.rozblog.com


رفتیم پایگاه انتقال خون میگه شمام اومدین خون بدین؟ پـــ نه پــ ما پشه ایم اومدیم مهمونی!!!
 

www.veryshad.rozblog.com

 
دوستم میگه چرا انقدر غذات کم شده ؟ میگم : تو رژیمم... میگه رژیم لاغری ؟!...پَـــ نَ پـَـــ رژیم صهیونیستی!
 

www.veryshad.rozblog.com

 
رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یکم سریع تر... میگه شمام دستشویی داری؟ پ نه پ اومدم ببینم شما کم و کسری نداری؟!

www.veryshad.rozblog.com

  
سوار تاکسی شدم. یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود. میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟ میگه اذییتتون میکنه؟! پ نه پ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!
 

www.veryshad.rozblog.com

 
بابابزرگم 98 سالشه ، می گه : وصیت ناممو بنویسم ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ بشین یه چشم انداز 20 ساله ی جامع بنویس برا آیندت ، قدر جوونیتم بدون!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک معرف سایت به شماست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 115
  • بازدید کلی : 11,662