loading...
☺خندیدن حق مسلم ماست☺
M.Nahibi بازدید : 119 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

 حیف نون می ره تماشای رقص باله از اول تا آخرش خواب بوده. بعد ازش می پرسن چه طور بود؟ میگه آدمای خیلی خوبی بودن. دیدن من خوابم، رو نوک انگشت راه می رفتن


www.veryshad.rozblog.com

 

حیف نون و دوستش داشتن تو یه ماشین بمب کار میذاشتن دوستش به حیف نون میگه: اگه این بمب الان منفجر شه چی کار کنیم؟ حیف نون میگه نگران نباش من یکی دیگه دارم

 

www.veryshad.rozblog.com


حیف نون به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می بینتش ، می گه بردیش؟ حیف نون می گه : آره . تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما

 

 

www.veryshad.rozblog.com


حیف نون یه تیکه یخ گرفته بوده بالا، داشته خیلی متفکرانه بهش نگاه می کرده. رفیقش ازش میپرسه: چیرو نگاه میکنی؟ طرف میگه: ازش آب میچیکه ولی معلوم نیست کجاش سوراخه!

 

www.veryshad.rozblog.com


حیف نون پاش خواب میره پتو می کشه روش!

 

 

www.veryshad.rozblog.com


حیف نون میره ختم ازش می پرسن شما؟

میگه من سایر بستگانم !


www.veryshad.rozblog.com


دوست حیف نون بهش میگه سی دی که بهم دادی خش داره؟


میگه: آخه آهنگای قشنگش رو علامت زدم


www.veryshad.rozblog.com


حیف نون از ژاپن برمیگرده. بهش میگن اونجا مشکل زبان نداشتی؟ میگه: من نه، ولی ژاپنی ها چرا


www.veryshad.rozblog.com


عزرائیل میاد سراغ حیف نون

حیف نون خودشو می زنه به مردن !


www.veryshad.rozblog.com


یه حیف نون میخواسته غیر قانونی از مرز خارج بشه ، میگیرنش ازش میپرسن : با چه ارزی داری خارج میشی ؟ میگه با ارز معذرت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک معرف سایت به شماست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 11,601