loading...
☺خندیدن حق مسلم ماست☺
M.Nahibi بازدید : 109 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)
مامانم چایی آورده. میگه: قندم بیارم؟ پـَـ نـَـ پـَـ نیاریا پرو میشه فقط از دور نشونش بده

www.veryshad.rozblog.com


تولده دوستم 17 فروردینه. اس دادم گفتم: تولدت مبارک...! میگه مرسی ممنون لطف کردی و هزار تا تعارف دیگه. بعد میگه: مگه امروز 17 امه؟! میگم: پـَـ نـَـ پـَـ 19 مه گفتم یکم دوره هم بخندیم هیجان زده بشی.

www.veryshad.rozblog.com


ماشینو بردم کارواش یارو میگه میخوای بشوری؟ پـَـ نـَـ پـَـ تو خونه شستم. اومدم فقط اتو بزنم

www.veryshad.rozblog.com


با دوستم تو صف عابر بانک وایستادیم یارو با موتور اومده بقلمون میگه اقا عابر بانک سالمه؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ خرابه ما اینجا وایستادیم نوبتمون بشه با دکمه هاش اتل متل توتوله بازی کنیم

www.veryshad.rozblog.com


یه کف گرگی زدم تو صورتش. میگه: خواستی عصبانیتتو روم خالی کنی؟ گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ خاستم بگم آی لاو یو

www.veryshad.rozblog.com


تو سفر وسط راه مجبور شدم برم wc , تنها جایی که پیدا کردیم یه اورژانس بین راهی بود بعد از اینکه کارم تموم شد، دکتر اونجا گفت داری میری؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میمونم اینجا ببینم کی امداد میخواد برم کمکش


www.veryshad.rozblog.com


یه بار بایک نفر دعوام شده بود بهم گفت: می خواهی من را بزنی. بهش گفتم پـَـ نـَـ پـَـ می خواهم بوست کنم


www.veryshad.rozblog.com


 

از مهمونی برگشتیم. می بینم درای ماشین بازه. یکی می گه: وای یعنی دزد زده به ماشینت؟ پـَـ نـَـ پـَـ ماشینم بچه باهوشیه، خواسته قبل از سوار شدنمون تهویه هوا بکنه، دراشو باز گذاشته


www.veryshad.rozblog.com


پسر داییم رفته بود سوپری محلشون کشک بخره مغازه شلوغ بود . از پشتِ همه بلند میگه آقا کشک دارین؟! یارو میگه: کیلویی؟؟ جواب میاد پـَـ نـَـ پـَـ متری


www.veryshad.rozblog.com


 

امروز میدون انقلاب بودم. سوار تاکسی سید خندان شدم. دیدم رو شیشه جلوش زده کرایه 900 تومن. منم سریع یه هزاری دادم به راننده. راننده برگشت گفت: یه نفر؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ یه نفر و یه انگشت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک معرف سایت به شماست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 11,619