loading...
☺خندیدن حق مسلم ماست☺
M.Nahibi بازدید : 86 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

 دارم با دوست دخترم حرف میزنم. مامان میگه باز داری با دختره حرف میزنی؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ دارم گوشیو میکنم تو گوشم


www.veryshad.rozblog.com


ماشینمو بردم کارواش. یارو اومده میگه بشورمش؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ ماشینم شنا بلد نیست آوردمش از دور ببینه ترسش بریزه!


www.veryshad.rozblog.com


دوستم امروز توپمونو انداخت پشت بوم همسایه، بهش میگم برو یه چیزی بیار بریم بیاریمش. میگه:نردبون بیارم؟ پـَـ نـَـ پـَـ یه چندتا از اون ترقه موشکی هات بیار به خودم ببندم برم پشت بوم


www.veryshad.rozblog.com


 

توپمپ بنزین به كارگره میگم كارت سوختتو میدی؟ میگه میخوای بنزین بزنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام برم داخل دانشگاه گفتم یه كارت همرام باشه حراست گیر نده.


www.veryshad.rozblog.com


نشستم آهنگ گوش میدم. مامانم اومد پرسید داری آهنگ گوش میدی؟ پـَـ نـَـ پـَـ من داور مسابقه آوازم، دارم بین اینا برنده انتخاب میکنم


www.veryshad.rozblog.com


 

یکی از آشنایان گفت یه فال برام بگیر. کتاب رو برداشتم گرفتم جلوش. پرسید حالا چکار کنم؟ نیت کنم؟  گفتم پـَـ نـَـ پـَـ تو دلت تهدیدش کن تا یه غزل خوب برات بیاد


www.veryshad.rozblog.com


دوستم اومده پیشم میبینه تو فیسبوکم. میگه با فیلتر شکن اومدی؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ با قند شکن اومدم


www.veryshad.rozblog.com


 

رفتم بانک نوبتم شد. طرف میگه خانم شمارتون. میگم شماره نوبتم؟ میگه پـَـ نـَـ پـَـ شماره موبایلتون که بهتون زنگ بزنم. میگه میخواین پول بریزین به حسابتون؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ میخوام پول بریزم به حساب شما که باهاش شارژ بخرین به من زنگ بزنین.


www.veryshad.rozblog.com


 

عید رفتیم خونه ی عموم ، بعد از 2 ساعت که نشستیم میگه: عیدی می خوای؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ مامور مالیاتم، پول میدی یا مالیاتتو دوبلش کنم؟


www.veryshad.rozblog.com


 

ماه رمضونی ۶ صبح رفتم تهران، ۹ شب برگشتم خونه خسته و کوفته میپرسم مامان شام چی داریم؟ میگه گشنته ؟ چند ثانیه سکوت میکنم، چشامو میبندم و یه نفس عمیق میکشم . آروم و با طمانینه میگم : بله گشنمه!
ستاد ترک
پـَـ نـَـ پـَـ، واحد مستقر در منزل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک معرف سایت به شماست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 104
  • بازدید کلی : 11,651