loading...
☺خندیدن حق مسلم ماست☺
M.Nahibi بازدید : 182 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

 دوستم از پشت تلفن میگه چطور باید موبایلو از حالت دایورت خارج کرد؟میگم اینو بزن #21# (مربع 21 مربع)!!  در اومده میگه: مربع؟ پـَـ نـَـ پـَـ ذوزنقه!


www.veryshad.rozblog.com


مامانم میگه برو اسفناج بخر میگم میخوای آش درست کنی؟ میگه پـَـ نـَـ پـَـ ملوان زبل و دعوت کردم امشب واسه اون میخوام


www.veryshad.rozblog.com


کفشم رنگ داده پامو آبی کرده. دوستم دیده میکه کفشت رنگ داده؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ جای میخواستم برای بانک انگشت بزنم، دستم بند بود برای همین با پا انگشت زدم


www.veryshad.rozblog.com


میدان ونک سوار تاکسی خطی های آرژانتین شدم، راننده تاکسی بهم گفت آقا آرژانتین پیاده میشی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ سیدنی پایتخت استرالیا پیاده می شم


www.veryshad.rozblog.com


ماهی قرمز خریدی برای سفره هفت سین؟ پـَـ نـَـ پـَـ می خوام تو خونه پرورش ماهی راه بندازم.


www.veryshad.rozblog.com


تو برف و بوران کنار جاده دبه چهار لیتری رو بزور نگه داشتم تکون میدم، یارو زده بقل میگه بنزین می خوای؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ دبه چسبیده به دستم خواستم کمک کنی جداش کنم!


www.veryshad.rozblog.com


رفتم روی پله لامپ رو عوض كنم. مامانم پله رو گرفته بود كه نَیوفتم. گفتم: گرفتیش؟ گفت: پـَـ نـَـ پـَـ می خوام تكونش بدم فكر كنی توی مانور زلزله ای


www.veryshad.rozblog.com


همسایمون عروسی داشتند دوستم خونمون بود هی سروصداشون میومد. دوستم گفت عروسیه؟ پـَـ نـَـ پـَـ همسایمون سرخ پوسته مراسم خاص خودشونه !


www.veryshad.rozblog.com


خواهرم از بیرون میاد خونه... می‌بینه پشت سیستمم... می گه کامپیوتر روشن کردی؟ پـَـ نـَـ پـَـ دکتر گفته بشین جلوی مانیتور خاموش زل بزن بهش واسه چشات خوبه


www.veryshad.rozblog.com


تولد برادرم براش کیک و شمع خریدیم. شمع رو براش روشن کردم میگه فوتش کنم؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ روشن نگه دارش چهارشنبه سوری از روش بپریم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک معرف سایت به شماست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 11,593