loading...
☺خندیدن حق مسلم ماست☺
M.Nahibi بازدید : 110 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

 

رفتم آفتابه آوردم آب بریزم تو رادیات ماشین. رفیقم میگه از تو دستشویی آوردی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ از تو یخچال آوردم گفتم تابستونه ماشینه حال کنه.


www.veryshad.rozblog.com


به دخترم یه قسمت گوشت چرخ کرده فریز شده تو نایلون دادم میگم بپز. میگه از پلاستیک درش بیارم؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ با پلاستیک بنداز بپزه قوت بگیریم تا دوروز گشنمون نشه


www.veryshad.rozblog.com


 

داداشم داشت زغال میزاشت رو گاز واسه قلیون. بابام میگه بازم میخوای قلیون بزاری؟ داداشم میگه پـَـ نـَـ پـَـ زغالا سردشون شده میزارم رو آتیش گرمشون بشه


www.veryshad.rozblog.com


دزده اومده بود خونه مون، همه چی رو بهم ریخته بود. پلیسه اومده میگه: دزد اومده؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ میخوایم دکوراسیون عوض کنیم، گفتیم شما هم نظر بدی


www.veryshad.rozblog.com


دارم اتاقمو تمیز می کنم. دنبال روزنامه ی باطله می گشتم. مامانم میگه میخوای شیشه های اتاقتو تمیز کنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ می خوام یه بار دیگه بخونمشون مبادا اتفاق مهمی افتاده باشه


www.veryshad.rozblog.com


 

اس ام اس اومده "هم میهنان عزیز،محصولات لبنی میهن فقط با آرم میهن عرضه میشود." پـَـ نـَـ پـَـ مافکر کردیم با آرم شبکه 3 عرضه میشه


www.veryshad.rozblog.com


دم در دستشویی داشتم میترکیدم، در میزنم تا طرف زودتر بیاد بیرون میگه بله؟ میخوای بیای دستشویی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ منو آوردم غذاتون انتخاب کنین.چی میل دارین؟


www.veryshad.rozblog.com


ساعت خوابیده، چهارپایه آوردم، میگه میخوای باتریشو عوض کنی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اینجا جاش مناسب نیست ، سروصدا زیاده ، میخوام ببرمش اتاق خواب بخوابه !


www.veryshad.rozblog.com


پدر بزرگ یکی از دوستان فوت شد رفتیم تشییع جنازه. موقع برگشت یکیو دیدیم گفت: دفنش کردن!؟ گفتیم : پـَـ نـَـ پـَـ دیدن گوشتش خوبه کبابی خوردش کردن


www.veryshad.rozblog.com


 

بنده خدا چاقو خورده در حد بنز داره ازش خون میره. بردیمش اورژانس پرستار میگه آوردین بستری کنین؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ اآوردیم خونش رو تو شیشه کنیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک معرف سایت به شماست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 11,638