loading...
☺خندیدن حق مسلم ماست☺
M.Nahibi بازدید : 116 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (1)

 رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم... یارو میپرسه نذریه؟ پ نه پ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش!

 

www.veryshad.rozblog.com


رفتم سر قبر بابابزرگم.... یارو اومده پیشم نشسته میگه فوت کردن؟ پَـــ نَ پَـــ فردا امتحان ریاضی داره خودشو زده به خواب که نره!
 

www.veryshad.rozblog.com

 
رفتیم سر خاک یکی از فامیلامون ساکت نشستیم پسر خاله ام میگه ساکتی!!! پــــ نه پـــــــ بلند شم برات سیا نرمه نرمه رو بخونم!
 

www.veryshad.rozblog.com


زنگِ خونه رو میزنم مامانم میپرسه میخای‌ بیایی تو ؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می‌خوام ببینم اف ف سالمه یا نه!
 

www.veryshad.rozblog.com

 
روی تردمیل میدوم... اومده می گه می خوای لاغر بشی؟؟؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ می خوام ببینم چند اسب بخار قدرت دارم! می تونم پوز یوز پلنگو بزنم یا نه!

www.veryshad.rozblog.com

 
کارت سوخت ماشینو برداشتم دارم میرم بابام میگه میری بنزین بزنی؟؟؟ . . . پـَـَـ نــه پـَـَــ میرم آب هویچ بریزم تو باکش نور چراغاش زیاد شه!

www.veryshad.rozblog.com

 
رفتم فروشگاه میگم سیخ داری؟ میگه برا کباب؟ پ نه پ برا خاروندن دیافراگمم از تو دهنم می‌خوام!
 

www.veryshad.rozblog.com


یارو عکسمو دیده میگه:اااا دماغ خودته این؟ پـَـَــــ نــه پـَـَــــ دماغ اجدادمه که بینی به بینی، نسل به نسل منتقل شده الان رسیده به من!!!!
 

www.veryshad.rozblog.com

 
با دوستم رفتیم تو یه مغازه ی شلوغ که عسل طبیعی میفروشه؛ نوبت ما که میشه طرف میگه:شمام عسل میخواین!؟ ، پـَـَـــ نــه پـَـَـــ دوتا زنبوریم اومدیم استخدام شیم!

www.veryshad.rozblog.com

 
به مامانم میگم قوری کجاست؟ میگه میخوای چای بخوری؟! پ نه پ میخوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی ازش درومد!
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohade3 در تاریخ 1348/10/11 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

kheili ali boooooooooooood,mer30شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک معرف سایت به شماست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 11,614