loading...
☺خندیدن حق مسلم ماست☺
M.Nahibi بازدید : 114 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

 

قلمراد و غضنفر میرن مکه درحال سنگ زدن به شیطان بودن! قلمراد به غضنفر میگه: من سنگام تموم شده چیکار کنم؟! قلمراد میگه: کوتاه نیا فحش بده!!!


 

www.veryshad.rozblog.com


این منم، تازه از سر جلسه امتحان بلند شدم همه چی عادیه و هیچ چیز غیر طبیعی نمی بینید . . پوشک دانشجویان ایزی لایف مخصوص امتحانات!!!


 

www.veryshad.rozblog.com


قلمراد شب عروسيش نميدونه چه چيزي به عروس بگه! ميگه: بابات ميدونه اينجايی!!!


 

www.veryshad.rozblog.com


يه نفر داشته توی دريا غرق ميشده، بلند بلند داد ميزده: كمک من شنا بلد نيستم! غضنفر داشته رد ميشده ميگه: حالا من تنيس بلد نيستم ، بايد داد بزنم؟!


 

www.veryshad.rozblog.com


میخواستن یکی رو رییس حفاظت اطلاعاتش کنن بهش یه سری اسرار مملکتی میگن تا ببینن چقدر میتونه بروز نده! تهدیدش میکنن، نمیگه. میزننش، نمیگه. شکنجه اش میکنن، نمیگه. آخر سر واسه اطمینان بیشتر میندازنش انفرادی و رفتارشو زیر نظر میگیرن. میبینن که هی میزنه تو سر خودش و میگه: اه یادم بیا … اه چی بود!!!


 

www.veryshad.rozblog.com


غضنفر ميره پمپ بنزين و باك زانتياش رو پر می كنه، ميگه : چقدر شد؟ كارگر جايگاه ميگه: 350 تومان! غضنفر در گوش كارگر جايگاه ميگه: دوربین مخفیه؟ كارگر جايگاه ميگه: نه جانم، قيمت گازوئيل همينه!!!


 

www.veryshad.rozblog.com


یه خره با حسرت به یه اسبه نگاه می کنه و میگه: ای کاش تحصیلاتم رو ادامه می دادم!

 

www.veryshad.rozblog.com


بچه‌ای از پدرش پرسيد: فرق تفنگ و مسلسل چيست؟ پدرش جواب داد: پسرم وقتی من و مادرت حرف می زنيم بيا گوش كن! آن وقت می فهمی فرقش چيه!


 

www.veryshad.rozblog.com


سوال امتحان غضنفر: اسب سفید رستم چه رنگی بود و مال کی بود؟ جواب غضنفر: مشکی بود و مال زورو بود!


 

www.veryshad.rozblog.com


قلمراد میگه: عجیبه! میگن: چی عجیبه؟ میگه: 100000 تا تماشاگر ،22 تا بازیکن ،3 تا داور! میگن: این کجاش عجیبه؟! میگه: گنجیشکه همرو ول کرده سر من کار خرابی کرده!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک معرف سایت به شماست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 11,671