loading...
☺خندیدن حق مسلم ماست☺
M.Nahibi بازدید : 124 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

 

به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام... میگه منظورت پرادو و رونیزو ایناست؟ پ نه پ منظورم کامیونو تراکتورو ایناست!
 

www.veryshad.rozblog.com

 
سوار تاکسی شدم رسیدیم سر خیابون گفتم مرسی آقا... می گه پیاده می شین؟ پ نه پ خواستم بین مسیر یه تشکر ناغافلی کرده باشم جو از سنگینی درآد!
 

www.veryshad.rozblog.com

 
برگشتم خونه میگه اومدی؟ پَـــــ نَ پَـــــــ این لودینگمه : پلیز ویت 40 درصدش مونده هنوز کامل شه میام تو!
 
 

www.veryshad.rozblog.com

 
به دوستم میگم دیشب تو کرمان یه پسره بنزین ریخته سرش خودشو تو خیابون اتیش زده... میگه سوخت؟! پ نه پ یه جون گرفت رفت مرحله بعد!
 

www.veryshad.rozblog.com

 
دندونم بد جوری درد میکرد... دستمو گذاشته بودم رو صورتم... دوستم دید منو پرسید دندونت درد میکنه؟ پ نه پ دارم اذان میگم گذاشتمش رو میوت، همسایه ها اذیت نشن!

www.veryshad.rozblog.com

  
رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم... مربیه میگه بچه رو میبریدش؟ پ نه پ همینجا میخورمش!
 

www.veryshad.rozblog.com

 
دراز کشیده بودم لب استخر... دوستم میگه آفتاب می گیری؟ پ نه پ با خورشید مسابقه گذاشتیم، هر کی دیرتر بخنده برندس!

www.veryshad.rozblog.com

 
رفتم دم مغازه به یارو میگم قرص پشه داری؟ میگه واسه کشتنش میخوای؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ برا سردردش میخوام!!!
 

www.veryshad.rozblog.com

 
رفتم آلبالو بخرم... یارو میگه بریزم تو پلاستیک؟ پ نه پ همینجوری دونه ایی بده بندازم دور گوشم خوشگل شم!!!
 

www.veryshad.rozblog.com

 
برای طرح یه شکایت رفتم کلانتری... طرف می گه از کسی شکایت دارین؟ پ نه پ اومدم فرار مایکل اسکلفیلد رو از فاکس ریور گزارش کنم!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک معرف سایت به شماست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 94
  • بازدید کلی : 11,641