loading...
☺خندیدن حق مسلم ماست☺
M.Nahibi بازدید : 117 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

 

زنگ میزنم خونه میگم مامان چندتا تخم مرغ بزار دارم میام. میگه میخوای بخوری میگم پـَـ نـَـ پـَـ روش میخوابم جوجه شه.

 

www.veryshad.rozblog.com

 

به دختر خالم میگم اینم دماغه تو داری! تو افسایده. میگه یعنی خیلی گندست؟ عملش کنم؟ پـَـ نـَـ پـَـ برو تو برنامه نود بروبچ عادلینا کارشناسی کنن ببینن واقعا تو افسایده یا نه


www.veryshad.rozblog.com

 

رفتم دندون پزشکی میگم میخوام جرم گیری کنم میگه دندوناتونو؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ سرویس بهداشتی تونو

 

www.veryshad.rozblog.com

 

دیروز تو اتوبوس ولیعصر سر عباس‌آباد راننده داد زد: کی بود میخواست سینما آزادی بره؟ آقاهه پرسید: پیاده شم؟ راننده گفت: پـَـ نـَـ پـَـ وایسا برگشتنه مسافر نمی‌زنم با هم بریم

 

www.veryshad.rozblog.com

 

با زن داداشم داریم حرف میزنیم میگم فلانی خواهر فلانیه. میگه نه بابا خواهرش که نیست. میگم چرا هست. رو میکنه به داداشم میگه: خواهرشه؟؟! داداشم میگه آره. میگه خواهر واقعیش؟؟ داداشم میگه: پـَـ نـَـ پـَـ خواهر پلاستیکیش!! 

 

www.veryshad.rozblog.com

 

رفتم مغازه ميگم يه نوشابه بزرگ بدين..ميگه خانواده باشه؟ بهش گفتم : پـَـــ نــه پـَـــ مجرد باشه اهل نماز و روزه هم باشه


www.veryshad.rozblog.com

 

دوستم اومده خونمون ویندوزمو دیده میگه ایکس پیه؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ سوِنه، رنگو روش پریده این شکلی شده


www.veryshad.rozblog.com

 

رفتم بيرون 2 تا دقلو ديدم ميگم شما دوقلوييد!!

يکشون ميگه پ نه پ من ايرانسلم اينم سيم کارت هديمه !!!


www.veryshad.rozblog.com


اومدم ساندویچی ناهار بخورم.

صاب مغازه میگه میخوری یا میبری؟

میگم میخورم.

میگه اینجا میخوری؟

میگم په نه په بریم خونتون اونجا میخورم. اصلا کلید خونتو بده خودم میرم. راستی اگه موتور داری سویچاشو لطف کن. 

 

www.veryshad.rozblog.com


گدا : دستش دراز كرده 

مرد : پول ميخواي

گدا : پ ن پ بزن قدش!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک معرف سایت به شماست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 127
  • بازدید کلی : 11,674